Magento 2.4.6 Versie – Hoogtepunten van de laatste release
Als toonaangevende aanbieder van e-commerce-oplossingen begrijpen we het belang van op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen in de branche. Magento, een van de meest gebruikte e-commerce platforms, evolueert voortdurend om te voldoen aan de veranderende behoeften van bedrijven en consumenten. In deze post zullen we enkele van de meest recente updates en verbeteringen bespreken die aan het Magento-platform zijn toegevoegd. Dit kan bedrijven helpen hun online aanwezigheid te verbeteren en een betere gebruikerservaring voor hun klanten te bieden. Of u nu een bestaande Magento-gebruiker bent of overweegt over te schakelen naar het platform, deze post geeft waardevolle inzichten in de nieuwste functies en verbeteringen die uw e-commerce bedrijf ten goede kunnen komen. Maar voordat we beginnen…
Wat is er nieuw in de Magento 2.4.6-versie?
Magento 2.4.6 ondersteunt PHP 8.2 en heeft belangrijke prestatie- en schaalbaarheidsverbeteringen doorgevoerd.
Het bevat ook meer dan 300 kwaliteitsverbeteringen en fixes met betrekking tot bijgewerkte Core Composer-afhankelijkheden en third-party bibliotheken. De Adobe Commerce 2.4.6 & Magento 2.4.6 release-updates zullen uw online verkoopervaring verbeteren.
Laten we eens kijken naar wat de Adobe Commerce & Magento 2.4.6 release-update biedt, en wat we jouw winkel kunnen geven! Laten we nu eens wat dieper ingaan op alle voordelen.
1. Beveiligingsoplossingen en verbeteringen
De Magento 2.4.6-release bevat 8 beveiligingsoplossingen en platformbeveiligingsverbeteringen. Specifieke beveiligingsverbeteringen voor deze release werken goed samen met de nieuwste best practices op het gebied van beveiliging, waaronder:
Hiaten in actielogboeken van beheerders zijn verholpen met meer specifieke controle van acties binnen massa-acties, rasterweergaven en exports.
reCAPTCHA-validatie faalt niet langer tijdens het afrekenen wanneer er onverwachte fouten optreden tijdens het betalingsproces.
2. Platformverbeteringen
Magento 2.4.6 heeft verschillende platformverbeteringen geïntroduceerd om de algehele gebruikerservaring te verbeteren.
PHP 8.2-ondersteuning is geïntroduceerd en PHP 8.1 wordt nog steeds ondersteund.
Ondersteuning voor PHP 7.4 is verwijderd – Magento 2.4.6 zal niet werken op PHP 7.4
Composer 2.2.x en ElasticSearch 8.x worden ondersteund.
Redis 7.0.x wordt ondersteund – Redis 6.2 blijft compatibel maar de service ervan eindigt in april 2024.
OpenSearch wordt de standaardzoekmachine voor Adobe Commerce on-premise en cloudinstallaties.
Ondersteuning voor MariaDB (LTS-versie) blijft bestaan, maar upgraden naar MariaDB 10.6 wordt aanbevolen.
Het DHL-schema is gemigreerd van v6.2 naar v10.0.
Verouderde JavaScript-bibliotheken worden bijgewerkt naar de nieuwste versies en verouderde afhankelijkheden worden verwijderd – ze blijven wel achterwaarts compatibel.
3. Prestatie- en schaalbaarheidsverbeteringen
De nieuwste Magento/Adobe Commerce 2.4.6-releaseversie is volledig toekomstgericht! Het is efficiënter, schaalbaarder en afgestemd op jouw steeds toenemende bedrijfsvereisten. Maar concreet:
Er is een nieuwe configuratie die de prestaties verbetert. Het wordt aangeboden voor handelaren die operaties moeten uitvoeren met meer dan honderd klantsegmenten.
Verbeterde orderverwerkingprestaties via de load-balancing-functie.
Klanten met een hoog volume van 1.000 bestellingen per minuut kunnen nu hun belasting over meerd
Klanten met een hoog volume van 1.000 bestellingen per minuut kunnen nu hun lading verdelen over meerdere knooppunten. Het zal helpen bij het verbeteren van hun orderverwerkingsprestaties voor hun online winkels.
Een nieuw REST API-eindpunt biedt dezelfde mogelijkheid om te importeren als de beheerdersimportfunctie. Dit keer gaat het echter tot 100.000 records sneller per minuut.
4. Veel problemen zijn opgelost in de Magento 2.4.6-versie
Adobe heeft honderden problemen opgelost. Hieronder vindt je enkele belangrijke opgeloste bugs:
Optimaliseer installatie, upgrade en implementatie
Update bundelproduct via API
Cache van volledige pagina niet meer leegmaken, behalve wanneer het bestelde artikel niet op voorraad is.
Elimineer remboursbetaalmethoden als deze zijn uitgesloten voor het land dat wordt vermeld in het verzend- en factuuradres.
Voeg een functie voor slepen en neerzetten toe aan aangepaste productopties.
Sta klanten toe om items aan hun verlanglijstje toe te voegen nadat ze zijn ingelogd.
FedEx-, USPS- en UPS-verzendtarieven worden nu correct berekend, zelfs als de regel Gratis verzending voor winkelwagen is ingeschakeld voor slechts een subset van winkelwagenitems.
Verbeter de prestaties van zoekopdrachten naar tekenreeksen wanneer de configuratie Minimumvoorwaarden om overeen te komen is ingeschakeld.
5. Braintree-betaalmethode
De nieuwste Magento-releaseversie wordt geleverd met de volgende Braintree-verbeteringen:
De Braintree Pay Later-knop & berichten ingeschakeld voor Italië en Spanje.
De PayLater-berichten met PayPal Vault ingeschakeld.
De Braintree-betaalmethode wordt nu geleverd met Fraud Protection en ACH-webhooks.
6. GraphQL-prestatieverbeteringen
GraphQL is een querytaal die wordt gebruikt voor de Magento 2 API’s. Adobe introduceert veel verbeteringen in de nieuwste release om de prestaties van Magento GraphQL te verbeteren.
Verbeterde responstijd van sommige Magento 2 API’s met betrekking tot het opvragen van producten in categorieën met categorierechten ingeschakeld.
De weergaveprestaties van de categorieboom in GraphQL zijn verbeterd.
De responstijd van de bulkwagenoperaties via GraphQL is verbeterd.
7. Page Builder & PWA Studio-compatibiliteit
Adobe Commerce/Magento 2.4.6 ondersteunt nu Page Builder v.1.7.3 & PWA Studio v.13.0.x.
Conclusie
Kortom, de nieuwste Magento-versie biedt opwindende functies en verbeteringen waar verkopers, klanten en ontwikkelaars van zullen profiteren. Het is een krachtig platform voor het bouwen van succesvolle online bedrijven met verbeterde beveiliging, een gestroomlijnd afrekenproces en verbeterde prestaties. We raden ten zeerste aan om te upgraden naar Magento’s 2.4.6-versie om te profiteren van deze nieuwe functies en klanten een uitzonderlijke winkelervaring te bieden.
RELATED POSTS
mei 20, 2023 by Luka Markovic
Top 10 Prijsvergelijkingstools (met een Magento integratie)
In de wereld van e-commerce zijn concurrerende prijsstrategieën cruciaal voor het succes van Magento webshop eigenaren. Het gebruik ...
april 19, 2023 by Luka Markovic
Ontdek de voordelen van ons Hyvä Essentials-pakketthema: een aangepast Magento-thema voor een verbeterde gebruikerservaring en winkelbezorgtijd
Younify's eerste ervaring met het Hyvä-thema was ongeveer 2 jaar geleden toen we onze Senior Frontend Developer de taak gaven om Hyv...
Your privacy: This site is processed and used by the so-called Cookies. Cookies are small text files that are stored on a computer (or other device) of a web site user and allow the monitoring and analysis of user behavior on the web site. Cookies do not usually lead to the disclosure of the identity of a particular user, but they can provide a personalized experience. You may choose not to allow certain types of cookies. In the headers on the side, you can read more about each category of cookies and adjust-enable them. Blocking some types of cookies may affect your user experience on this site.
Necessary Cookies
Necessary cookies: Cookies that help make the site usable, enabling basic features like navigating pages and accessing secure parts of the site. The website cannot function properly without these cookies. They are necessary for the functioning of the Website and the removal of such cookies results in the inability to use the Website or certain parts of it.
Statistical cookies
Statistical cookies: Statistical cookies help website owners understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously. The Web site of the Operator uses Google Analytics, which is also based on the use of cookies technology, which is stored on the visitor device, all for qualitative analysis of the use of the website itself.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
Marketing Cookies
Marketing cookies: Cookies used to track visitors to websites. The purpose is to show content that is relevant and engaging to the individual user and therefore more valuable to publishers. For marketing purposes, we use Google AdWords services, also based on the use of cookies technology, which are stored on a visitor device, all for a qualitative analysis of the use of the website itself.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!