Hypernode Magento

Geplaatst door door & in Conversie optimalisatie, Magento.

Vorige week hebben wij ons klant bagsplaza.nl overgezet naar een vernieuwende hosting omgeving: Hypernode. De techniek achter Hypernode is een beetje ingewikkeld om uit te leggen…maar de resultaten zijn super met een behoorlijke snelheidswinst tot gevolg. En zoals we weten…meer snelheid…is meer conversie…is meer omzet 🙂 Het platform dat is opgezet door Byte, maakt gebruik…

8 statistieken die je kunnen helpen bij het verbeteren van je webshop

Geplaatst door door & in Conversie optimalisatie.

conversie optimalisatie   Als e-commerce specialisten zijn we continu bezig met het optimaliseren van websites. Hierbij is het belangrijk om vanuit de bezoekers van je website te denken. Om je hierbij te helpen hebben we acht statistieken uit recente onderzoeken voor je op een rijtje gezet:  40% van de mensen sluiten een webpagina als deze er langer…

3 fouten op een landingspagina die je duur kunnen komen te staan

Geplaatst door door & in Conversie optimalisatie.

landingspagina Er zijn veel fouten te benoemen die doorgaans op een landingspagina worden gemaakt. In dit blogartikel bespreken we echter niet de fouten die het meest voorkomen, maar drie fouten die je daadwerkelijk veel geld kunnen kosten. Fout 1: De titel sluit niet aan bij de communicatie Als bezoekers op een landingspagina terecht komen hebben ze…

De uitzonderlijke kracht van product reviews en webwinkel beoordelingen

Geplaatst door door & in Conversie optimalisatie, E-commerce, SEO.

m-commerce Vergelijken is één van de eerste stappen voordat een consument overgaat tot het kopen van een product. Consumenten willen alles weten over de verschillende modellen, prijzen, mogelijkheden en aanbieders. Steeds meer speelt de vraag, welke aanbieder of welk product echt het beste is. Er zijn voor consumenten zoveel opties om uit te kiezen. Hoe ga…

6 manieren om psychologie te gebruiken bij conversie optimalisatie

Geplaatst door door & in Conversie optimalisatie.

conversie optimalisatie Psychologie kan binnen de online marketing worden gebruikt om het conversiepercentage van je website te vergroten door een intelligentere interactie met je klanten. In dit blogartikel geven we zes manieren om dit te bewerkstelligen. 1. Zorg dat klanten zich speciaal voelen Door ervoor te zorgen dat klanten zich speciaal voelen, kan er meer loyaliteit worden…

Conversie boosters voor e-commerce websites

Geplaatst door door & in Conversie optimalisatie.

m-commerce Online kopers zijn tegenwoordig ongelofelijk kieskeurig. De meeste online kopers hebben hoge verwachtingen van een webwinkel op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en beschikbaarheid. In dit blogartikel geven we je enkele handvatten om het conversie percentage op jouw webwinkel te boosten! Overdrijf je product omschrijving niet Hou je productomschrijving karig. Overdrijf niet elk product op je…

20 tips voor de ultieme landingspagina

Geplaatst door door & in Conversie optimalisatie.

landingspagina Een landingspagina kan cruciaal zijn voor de werking van een online marketing campagne. Het is dan ook belangrijk om landingspagina’s kritisch te blijven bekijken om ervoor te zorgen dat het optimale rendement wordt behaald. 20 tips voor de ultieme landingspagina Om hierbij te helpen hebben we 20 tips opgesteld die kunnen helpen om tot de…