fbpx Framo - Younify - E-commerce specialist

Framo

FRAMO Sport bv is een gespecialiseerde sportmedische groothandel die in 1982 startte in een schoolgebouw aan de Dorpstraat in Westervoort. Maar al snel werden de omgebouwde klaslokalen te klein voor de groei die de groothandel doormaakte. Met een sterke focus op klantvriendelijkheid, service en gespecialiseerde productkennis verhuisde het bedrijf in 2022 naar een groter pand in Duiven, vlakbij Arnhem. Persoonlijke benadering van de klant bleef daarbij voorop staan. Bij de ontwikkeling van de webshop waren deze kernwaarden ons vertrekpunt.

De specialist in sportmedische artikelen is in 1982 opgericht met de ambitie de meest klantvriendelijke en servicegerichte specialist te zijn. De B2B en B2C webshop hebben we daarom ontwikkeld met veel oog voor informatie over onder meer de producten, mogelijkheden, de persoonlijke aanpak en bestel- en verzendproces. Zo zijn er goede en actuele blogs en krijgt de bezoeker al snel veel informatie over de personen achter het bedrijf. Het management wordt zelfs met naam en toenaam genoemd. Dit komt betrouwbaar, persoonlijk en betrokken over en verhoogt ook meteen de autoriteit van het team. Ook is er een overzichtelijke navigatie gemaakt en worden de verschillende doelgroepen op de homepage direct aangesproken met behulp van visueel aantrekkelijke blokken

De uitgebreide productinformatie en de mogelijkheid om de klantenservice te bellen of naar de showroom te komen voor advies helpen de zakelijke klant kiezen. Daarnaast komt het ook de conversie ten goede. Particulieren kunnen enkel via de webshop bestellen of pas na doorverwijzing van een zakelijke klant bij FRAMO. Daarnaast was de wens van dit Nederlandse bedrijf om ook vertrouwen en zekerheid in de producten en service te bieden. We hebben dit ondersteund door een uitgebreid scala aan verschillende en veilige betaalopties, garantie, retour- en inruilmogelijkheid aan te bieden. Ook een snelle levering, een eigen accountmanager per zakelijke klant, offertes en advies op maat helpen hierbij. De belangrijkste usp’s worden bovenin nog eens extra herhaald.

MAATWERK CONTENT

Er is gebruik gemaakt van maatwerk content in de vorm van uitgebreide productinformatie en blog om de positie als specialist te onderstepen.

MOBIELVRIENDELIJK MAATWERKDESIGN

Er is gebruik gemaakt va een mobielvriendelijk maatwerkdesign zodat de website op alle mogelijke devices goed te lezen is.

CUSTOMER SUPPORT

Er is geïnvesteerd in een goede customer support. Zo zijn de contactpagina en FAQ’s goed vindbaar en is er ook een mogelijkheid tot persoonlijk advies.

Framo

Home page

Framo

Category page

Framo

Product page

Framo

Cart page

X