Misschien heb je er al eens eerder over gehoord: het Hyvä-template. Maar wat is het, waarvoor kan het template gebruikt worden en wat zijn de voordelen? Wij zochten het voor je uit en zetten het hieronder op een rij.
Wij werken al met Magento sinds 2007, toen het nog Varien heette. Vooral de flexibiliteit, schaalbaarheid en de uitbreidbaarheid van Magento vallen goed bij ons in de smaak. Bovendien is Magento in staat om complexe projecten af te handelen, wat een van de voornaamste redenen is dat veel ontwikkelaars het aanraden. Magento is echter niet perfect en ervaart een aantal problemen wat betreft de front-end. Het oplossen van de front-end problemen is dan ook een van de primaire redenen voor het opnieuw platformen van Magento. Dit is van groot belang, omdat goede websiteprestatie cruciaal is voor een e-commerce bedrijf. Bovendien ervaren veel websites problemen met het snelle laden van webpagina’s wegens een recente update van Google’s algoritme, wat het oplossen van deze problemen steeds essentiëler maakt.
Jouw Magento-webshop versnellen, vereist simpelweg veel tijd, geld, en moeite. Het is onmogelijk om een 100/100 score op Google PageSpeed te behalen. Het is echter wel mogelijk om deze score te bereiken als het standaard Magento-thema, Luma, vervangen wordt door Hyvä. Het standaard Magento-thema laadt meer dan 200 JS / CSS-resources (1,5 megabytes), terwijl Hyvä er maar 2 (0,2 megabytes) laadt. Willem Wigman, de ontwikkelaar van Hyvä, heeft de complexiteit verminderd en heeft RequireJS, Knockout en UIComponents verwijderd om zo webontwikkelen weer leuk te maken.
We hebben al benoemd dat het grootste doel van Hyvä de prestatieproblemen van Luma aan te pakken is. Er zijn echter nog een hoop andere voordelen aan het gebruiken van Hyvä:
Hogere conversiepercentages
Lagere kosten en meer tijd om te verkopen
Flexibiliteit
Aanpassingsvermogen
Met alles op een rijtje, laten we elk onderdeel nu uitvoeriger behandelen!
1. Hogere conversiepercentages
Een effect van het verbeteren van de websiteprestatie is het behalen van hogere conversiepercentages. Recente onderzoeken duiden aan dat voor elke seconde waar een webpagina langer doet om te laden dan de wereldwijde meetstaven (2 seconden voor desktop en 4 seconden voor mobile), er 7% in conversiepercentage verloren wordt.
Als al dit verlies op jaarbasis bij elkaar opgeteld wordt, blijkt duidelijk hoeveel mogelijke omzet er is verloren.
Dit probleem is onaanvaardbaar en volledig te vermijden als je overschakelt naar Hyvä.
2. Lagere kosten en meer tijd om te verkopen
Het Hyvä thema zorgt niet alleen voor een snellere website en hogere conversiepercentages. De architectonische eenvoud van het Hyvä thema maakt het ontwikkelingsproces makkelijker voor ontwikkelaars. Het thema is gebaseerd op de nieuwste web-ontwikkelingstools. Hierdoor zijn er minder front-endcodes en bestanden om doorheen te moeten gaan, wat het proces om nieuwe onderdelen te ontwikkelen en problemen op te lossen, vereenvoudigt. Dit vermindert de ontwikkelingstijden en kosten aanzienlijk, wat ondernemers veel geld bespaart.
Dat gezegd hebbende snappen wij dat bedrijfskosten de laatste tijd erg aan het stijgen zijn en dat dit ervoor zorgt dat ondernemers zuiniger en bewuster omgaan met hun geld en middelen. Wij van Younify helpen je graag om dit probleem aan te pakken. Neem contact met ons op om te ontdekken hoe wij kunnen helpen met geld besparen.
3. Flexibiliteit
Meestal staan prestaties centraal als het om Hyvä gaat, maar natuurlijk zijn flexibiliteit en aanpassingsvermogen ook cruciale factoren bij het kiezen van een e-commerceplatform voor jouw bedrijf. Elke webshop wil toch een eigen uitstraling en een zo perfect mogelijke en gebruiksvriendelijke gebruikerservaring. Bovendien wil elke ondernemer dat zijn online winkel zich actief onderscheidt van de winkels van zijn concurrenten door aangepaste functies en ontwerp.
Ook op dit gebied overtuigt het thema van Hyvä in sterke mate, vooral omdat er gebruik wordt gemaakt van moderne kaders en er geen beperkingen zijn op het gebied van flexibiliteit en aanpassingsvermogen.
4. Aanpassingsvermogen
Mocht je al een Magento 2 webshop hebben, is er niets om voor te vrezen. Met Hyvä thema’s hoeft je niet helemaal opnieuw te beginnen. In plaats daarvan kun je gemakkelijk jouw huidige thema vervangen en zo vermijden dat de backend/admin panel functies opnieuw gecreëerd moeten worden. Deze zijn namelijk al inbegrepen.
Mocht je wel helemaal aan het begin van het ontwikkelingsproces beginnen in Magento 2, of overstappen van Magento 1, is het mogelijk om onderdelen van het Hyvä thema over te nemen. Het Hyvä thema is echter alleen beschikbaar voor Magento 2 (en niet voor Magento 1).
Conclusie
Wij van Younify zijn erg lovend over Hyvä Thema’s en de voordelen die het geeft aan onze klanten. Hyvä Thema’s zijn in feite een Magento 2 front-end op een heel ander niveau. Vanwege de immense potentie vinden wij dat alle Magento 2 handelaren die streven naar een groeiende online business het zouden moeten implementeren.
Het kiezen van een e-commerceplatform is een uitdaging, maar met de juiste beslissing zal je ongekende profijten ervaren. Wij en de mensen achter Hyvä zijn er stellig van overtuigd dat de combinatie van Hyvä + Magento in veel gevallen de beste combinatie is om e-commerceprojecten te realiseren, van klein tot groot, van eenvoudig tot complex.
RELATED POSTS
februari 22, 2023 by Luka Markovic
6 Conversiefouten en de beste oplossingen om de conversieratio op je e-commerce website te verbeteren
Lage conversiepercentages in een e-commerce winkel kunnen een frustrerend en kostbaar probleem zijn. Door echter de redenen achter la...
juli 6, 2016 by admin
Consumentenpsychologie: de sleutel tot succesvolle e-commerce
Stel, je hebt een onderneming en wilt deze op het op het internet brengen. Er moet dus een webpagina ontworpen worden. Dan is de cruciale vraag: wat verw...
Notice: This site uses cookies that allow the site to run smoothly and provide the best possible user experience, as well as to measure site usage, analyze various activities on the site, in order to improve the site and in order to improve your experience on this site. Customer experience information can be shared with third parties such as analytics partners. Please adjust your preferences for the different purposes of using cookies in the "Settings" and visit the "Cookies Policy" for more information how and why cookies are used on this website.
X
Alles over de Magento 2 - Bol.com plugin en succesvol verkopen op bol.com.
Your privacy: This site is processed and used by the so-called Cookies. Cookies are small text files that are stored on a computer (or other device) of a web site user and allow the monitoring and analysis of user behavior on the web site. Cookies do not usually lead to the disclosure of the identity of a particular user, but they can provide a personalized experience. You may choose not to allow certain types of cookies. In the headers on the side, you can read more about each category of cookies and adjust-enable them. Blocking some types of cookies may affect your user experience on this site.
Necessary Cookies
Necessary cookies: Cookies that help make the site usable, enabling basic features like navigating pages and accessing secure parts of the site. The website cannot function properly without these cookies. They are necessary for the functioning of the Website and the removal of such cookies results in the inability to use the Website or certain parts of it.
Statistical cookies
Statistical cookies: Statistical cookies help website owners understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously. The Web site of the Operator uses Google Analytics, which is also based on the use of cookies technology, which is stored on the visitor device, all for qualitative analysis of the use of the website itself.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
Marketing Cookies
Marketing cookies: Cookies used to track visitors to websites. The purpose is to show content that is relevant and engaging to the individual user and therefore more valuable to publishers. For marketing purposes, we use Google AdWords services, also based on the use of cookies technology, which are stored on a visitor device, all for a qualitative analysis of the use of the website itself.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!