Hoe maak je een goede 404 pagina?

Geplaatst door door & in Content marketing.

Storytelling Wanneer de server geen specifieke pagina voor een bepaalde URL kan vinden zal er een 404 pagina vertoond worden. Natuurlijk wil je dat zo min mogelijk bezoekers op een 404 pagina terecht komen, maar ongetwijfeld zal het (regelmatig) voorkomen. Daarom is het belangrijk aandacht te besteden aan het maken van een goede 404 pagina. We…

Hoe bescherm je jouw onderneming tegen content diefstal?

Geplaatst door door & in Content marketing.

Storytelling Het beschermen van je website tegen content diefstal wordt steeds gebruikelijker. Het is vooral belangrijk voor websites die veel kwalitatieve afbeeldingen, video’s en teksten gebruiken. Er is echter geen 100% garantie tegen online diefstal. Maar er zijn een aantal manieren om je website zo goed mogelijk te beschermen. Manieren om te ontdekken of je content…

Storytelling

Geplaatst door door & in Content marketing.

Storytelling Het vertellen van verhalen is iets waar we dagelijks mee bezig zijn. Het vertellen van verhalen komt ook steeds vaker voor bij branding van organisaties en het verhogen van conversies door vertrouwen te wekken bij consumenten, beter bekend als storytelling. Storytelling is iets wat we ook binnen de online marketing veel terug zien. Corporate storytelling…

Wat is evergreen content en waarom is het belangrijk?

Geplaatst door door & in Content marketing.

Storytelling Als je actief bent in de online marketing heb je mogelijk al wel eens van ‘evergreen content’  gehoord. In dit blogitem bespreken we wat ‘evergreen content is’ en waarom het belangrijk is deze content op je website te hebben. Evergreen content is content die relevant en waardevol blijft voor bezoekers. Je zult misschien denken: maar…

5 zoekmachineoptimalisatie trends & content marketing in 2013

Geplaatst door door & in Content marketing, SEO.

Google AdWords extensies In dit artikel nemen we je mee terug naar het begin 2011/2012 en kijken we naar de trends in de zoekmachine optimalisatie en online marketing in 2013. Sommige marketeers herinneren zich het allereerste begin van de zoekmachine optimalisatie misschien nog wel: de lettertypes dezelfde kleur als de achtergrond, verborgen tekst en trefwoord gevulde pagina’s. Vroege…