WEBINAR START IN

Registreer hier voor het gratis webinar

Personalisatie en big data: heel e-commerce Nederland praat erover, maar voor velen is het niet meer dan een buzzword en een aandachtspunt op de roadmap. Zonde! Het retail landschap vraagt namelijk om een gepersonaliseerde benadering. Een onderzoek van Frankwatching in 2018 zegt bijvoorbeeld:

“Van millennials is bekend dat ze openstaan voor relevante campagnes: gepersonaliseerde, toegespitste content waar ze zelf ook écht iets aan hebben. Doordat ze niet ontvankelijk zijn voor traditionele vormen van advertising, is het de uitdaging een gepersonaliseerde online ervaring te creëren en zo relevant te worden.”

Maar liefst 81% van de consumenten vind relevantie extreem belangrijk bij het aanmelden op promotionele activiteiten. Personalisatie creëert deze relevantie. Op basis van verschillende events, interacties en historie wordt bepaald wat voor een unieke consument relevant is. Ervaring leert dat dit een grote impact heeft op de User Experience, maar ook op de commerciële resultaten in termen van revenue en conversie.

In dit webinar kom je te weten hoe jij als retailer personalisatie voor jouw organisatie in kan zetten.

Datum: dinsdag 26 maart van 14:00 – 15:00