Contact over online marketing?

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden

+31 (0)613938947

Online marketing wordt ingezet om doelen te behalen. Voor webshops is dit veelal omzetverhoging, de kosten verlagen, meer naamsbekendheid en retentiemarketing.

Goede internet marketing begint met een doordachte strategie en realistische doelstellingen. Vanuit deze gedachte gaan wij samen of helemaal zelfstandig aan de slag met het behalen van deze doelstellingen. Wij werken vanuit de filosofie om zoveel mogelijk omzet te genereren tegen zo laag mogelijke investeringen.

Wij werken voor jou, niet voor Google, Affiliate netwerken, Facebook of andere derde partijen en kunnen je daardoor het beste rendement bieden.

Online marketing werkwijze 

Na het opstellen van de strategie en het bepalen van de doelstellingen worden de vervolg stappen gezet. Ons internet marketing stappenplan is als volgt;

  1. Strategie en advies
  2. Web analytics
  3. Zoekwoord onderzoek
  4. Zoekmachine marketing
  5. Online adverteren / overige kanalen
  6. Conversie optimalisatie
  7. Retentie marketing

Webanalytics: We stellen om alles goed te kunnen monitoren een ruim aantal analytische software programma’s in. Onder andere Google analytics, Google webmaster tools en specifiekere SEO tools Hiermee volgen we het gedrag van de bezoekers, de optimalisatie mogelijkheden en de voortgang van onze eigen werkzaamheden.

Zoekwoord onderzoek: Indien de webshop al langer bestaat, is het zoekwoord onderzoek eenvoudig, we weten welke waarde welk zoekwoord heeft. Gaat het om een nieuwe webshop, dan zetten we het stap voor stap in en richten we ons in het begin vooral op de hoger liggende pagina’s.

Zoekmachine marketing: De (in 97% van de gevallen) best renderende verkeersmogelijkheid voor webshops. Het bestaat uit 2 takken, de organische (gratis) en betaalde kliks uit verschillende zoekmachines. Dit is voor het overgrote deel Google AdWords.

Online adverteren / overige kanalen: Naast zoekmachine marketing zijn er talloze extra mogelijkheden tot het genereren van bezoekers of online branding van jouw organisatie. We kijken bij elke webshop wie de doelgroep is en waar die zich bevindt. Vanuit daar kiezen we extra kanalen, zetten die in en optimaliseren die tot we het gewenste rendement bereiken. In het linker menu vind je een aantal voorbeelden van kanalen die we inzetten.

Conversie optimalisatie: Als de webshop bezoekers genereert, komt een uitermate belangrijk aspect, de optimalisatie van de conversie. De waarde per bezoeker verhogen door meer bezoekers om te zetten in klanten en de gemiddelde orderwaarde te verhogen.

Retentiemarketing: Klanten opnieuw laten kopen is een ontzettend lastig aspect online. Echter is het opnieuw laten kopen van klanten de meest kosten efficiënte marketing methode. Onze kennis en expertise zetten we in om de al bestaande klanten te binden en hier het maximale uit te halen.

Online marketing in samenwerking met Younify

Onze specialisatie in e-commerce heeft ervoor gezorgd dat we zeer specifieke kennis hebben op het gebied van online marketing gericht op webshops. De honderden projecten die we voornamelijk in Nederland en in het buitenland reeds hebben opgezet en geoptimaliseerd hebben ons een echte specialist gemaakt.

We stellen ons op als partner en middels persoonlijk contact met een eigen marketeer wordt het maximale uit uw webshop gehaald. Zie onze cases voor een impressie van onze eerdere projecten. We helpen u graag met het nemen van de volgende stap op het gebied van internet marketing.