Offerte aanvragen

Online marketing met resultaat?

+31 (0)613938947
Wij controleren gratis en vrijblijvend uw AdWords campagne op onderstaande punten. Op basis van deze analyse maken we een AdWords analyse rapport. Dit rapport kun je gebruiken om je AdWords campagne te verbeteren en wij lichten met plezier telefonisch de analyse toe.

1. Instellingen

Wij kijken naar de instellingen van je account. Het startpunt van Google AdWords wordt vaak volledig verkeerd uitgevoerd. Met de juiste instellingen voor bepaalde tijden en netwerken valt er een hoger rendement te behalen.

2. Zoekwoorden

Wij kijken naar je website, je doelgroep, de concurrentie, de ingestelde zoekwoorden en de verbeterpunten hierin. Ook de uitsluitings-zoekwoorden worden bekeken en eventueel aangeraden.

3. Advertenties

Wij bekijken de huidige advertenties, de relevantie-waarde, de verschillende varianten en de teksten van de advertenties. Wij kijken naar verbeterpunten en mogelijke nieuwe advertenties om toe te voegen.

4. Groepen

Wij kijken of AdWords goed gegroepeerd is ingedeeld en de belangrijke producten en diensten goed onderverdeeld zijn.

5. AdWords overige waarden

Wij kijken naar belangrijke waarden in je AdWords campagne zoals clicks, click through rate (CTR) en gemiddelde kosten per click. Op basis van deze gegevens doen wij je aanbevelingen.

6. Analytics gegevens

Uit Analytics komen de belangrijkste gegevens zoals welke zoekwoorden en advertenties welke resultaten behalen in je website of webshop. Wij kijken naar alle belangrijke zaken zoals bijvoorbeeld weigeringspercentages en daadwerkelijke interesse in producten of diensten.

7. Conversie

Het allerbelangrijkste van je AdWords gegevens is natuurlijk de conversie. Wij kijken welke groepen, zoekwoorden en welke advertenties daadwerkelijk ook resultaat opleveren.