Aquacombi

Aquacombi is één van de grootste leveranciers van waterontharders in Europa. Sinds maart 2012 heeft Younify de AdWords campagnes voor de Nederlandse variant AquaCell Waterontharder in beheer. Via de website van AquaCell Waterontharder kunnen bezoekers online informatie of een proefplaatsing voor een waterontharder aanvragen. Hoewel het aantal leads stabiel doorliep, bestond bij Aquacombi de vraag om het aantal leads dat via Google AdWords binnenkomt een boost te geven.

Om dit te bewerkstelligen zijn de campagnes volledig herbouwd. Hierbij is er een nieuwe structuur ontwikkeld waarbij er een verdeling is gemaakt in probleemgerichte en oplossingsgerichte campagnes. Daarnaast is de campagne voor het Displaynetwerk volledig herzien om een zo groot (en relevant) mogelijke groep te bereiken.

Tijdens het traject is er een nieuwe website ontwikkeld waarbij er gebruik is gemaakt van online neuromarketing. De AdWords campagnes zijn hier volledig op afgestemd waardoor de zoekterm die een bezoeker gebruikt perfect aansluit op de inhoud van de pagina waar ze terechtkomen.

Recent zijn we ook begonnen met het bieden van ondersteuning voor de campagnes van Minimax, de Belgische variant van AquaCell Waterontharder.

Resultaat

In de afgelopen maanden is er in het aantal leads dat via Google AdWords binnenkomt continu een stijgende lijn te zien. Het aantal leads is met ruim 315% gestegen, wat ook terug is te zien in de toename van het aantal bezoekers (blauw is mei 2013 en oranje mei 2012):

Aquacombi case