AdWords uitbesteden?

+31 (0)613938947
Je wilt AdWords uitbesteden aan professionals? wij beheren je campagnes en bewaken daarbij altijd het rendement. Younify werkt professioneel, snel en zorgt ervoor dat je vakkundig geholpen wordt!

AdWords uitbesteden

Waarom AdWords uitbesteden?

  • Hoog rendement door ervaring met honderden AdWords campagnes;
  • Meer tijd over voor je eigen bedrijf en taken;
  • Je hebt een klankbord en je campagnes worden voortdurend beter;
  • Alles is meetbaar en direct inzicht in het ROI.

Waarom Younify?

  • Wij zijn officieel gecertificeerd AdWords partner;
  • Jarenlange ervaring voor de meest uiteenlopende AdWords opdrachten;
  • Wij werken op ROI basis, wij kijken als eerste naar het rendement;
  • Vooraf controleren wij web Analytics voor juiste metingen;
  • Voor de start met Adwords controleren wij of je webshop of website optimaal converteert;
  • Wij werken pro-actief en verplaatsen ons in je bedrijf en doelgroep.
Adwords uitbesteden

 

De afgelopen jaren gingen vele bedrijven met ons de samenwerking aan om professionele AdWords campagnes te ontwikkelen. Wij hebben een werkwijze ontwikkeld welke onze diensten altijd tot een succes maken. Wij analyseren uw website op verbeter mogelijkheden, controleren uw web Analytics en ontwikkelen dan uitgebreide AdWords campagnes.

Wij werken voor grote, middelgrote en kleine bedrijven; samen met jou wordt er voor je bedrijf de meest ideale AdWords campagne(s) ontwikkeld. Wij monitoren je campagnes continu en zullen op basis van de web Analytics rapportages je voortdurend adviseren voor een optimaal ROI.

Wanneer Adwords uitbesteden?

Uw situatie

  • Te weinig tijd
  • Gebrek aan ervaring
  • Beperkte resources
  • Doelgroep wordt niet effectief getarget
  • Succes kan niet worden gemeten
  • Beperkte marketingstrategie
  • Beperkt budget
  • Concurrentie is al wel actief / beter aanwezig

Gevolg

  • Ineffectieve AdWords campagnes
  • Fouten in uw online marketing campagnes
  • Half werk en ontevreden medewerkers
  • Te weinig inkomsten
  • Marketing budget wordt niet optimaal benut
  • Bepaalde groepen potentiële klanten worden niet bereikt
  • Beperkte investering in de toekomst
  • Uw concurrentie positie verslechterd

Een aantal basiseisen voor goede AdWords campagnes

  • Koppeling Google Analytics aan AdWords voor goede metingen;
  • Bepaal vooraf goed waar je wilt adverteren en op welke platformen;
  • Onderscheid het zoek, inhoud en mobiele advertentie netwerk;
  • Bepaal de juiste groepsindeling aan de hand van je website indeling;
  • Laat de zoekwoorden terug komen in je advertenties;
  • Gebruik meerdere advertentie varianten voor goede metingen;
  • Verwijder zoekwoorden welke een laag CTR hebben of optimaliseer de advertenties;
  • Controleer de scores van je zoekwoorden om ‘boetes’ te voorkomen (meer kosten per klik);
  • Besteed wekelijks, het liefst dagelijks tijd aan je campagnes en ROI.